FANDOM

Tamamla.gif
"Yapılmayan hesaplamada yanlışlık olmaz."
Bu makalenin tamamlanması gerekmektedir. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı tamamlayarak katkıda bulunun!

Evet, burada ne yapıyoruz?

—"Elmas'ı Vur"

Yakut veya Steven'ın verdiği takma adıyla Bacak, ilk görünüşünü "Elmas'ı Vur" bölümünde yapmış bir Anadünya Taşıdır. Öbür dört Yakuttan en yenisi ve en neşelisidir. Şu anda uzayda süzülmektedir.

Görünüşü

Bacak, standart bir anadünya forması giyer. Taşı sol bacağındadır. Saçı öbür Yakutlardan daha koyudur.

Kişiliği

Bacak, aralarından en kafası karışmış ve ne olduğunu bilmeyendir. Genelde ne yapacaklarını geldiklerinde unutur.

Yetenekleri

Bacak'ın standart Taş yeteneklerine sahip olduğunu düşünülmektedir.

Füzyonlar

"Kolluk", "Göz", "Göbek" ve "Doktor" ile daha büyük bir Yakut olurlar.

İlişkiler

Öbür Yakutlar

Bacak, takımın en yeni üyesidir, bu yüzden ona diğerleri "yeni" demektelerdir. Genelde her görevde kafası karışmaktadır. Bacak her şeyi "yaparak" öğrenmektedir.

Leggy.png

Bacak, grubuyla ekranda ilk kez füzyon yaparken.

Füzyon yaparken yerde durup öbür Yakutları taşımaktdır ve ekranda ilk kez füzyon yapıldığında öbürlerini taşırken çok zorlandığı görülmektedir. Fakat ikinci yapışta daha rahat taşımaktadır, yani başka bir deyişle gittikçe güçlenmektedir.

Kristal Taşlar

Bacak, öbür anadünya taşları gibi Kristal Taşlar'ı sevmemektedir ama öbürlerine göre daha az kin tutmaktadır.

Ametist

"Elmas'ı Vur" bölümünde Ametist, hızlı dönüşünü sergileyip beyzbolda hızlanmıştır ve Bacak, onun bir insan oluşuna rağmen iyi olduğunu söylemiştir. Jasper'a dönüşmüşken Ametist, grubuna Kristal "mikroplar" deyip esir tutuluyorlarmış gibi davranmıştır. Bu da Göbek ve kendisi Ametist'i "komik ve güçlü" diye övmesini sağlamıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki