FANDOM

 Tapınak Kapısı Kristal Tapınağın girişidir. Kumsal Evi'nin içinde bulunur. Yalnızca Kristal Taşlar kapıları açabilirler. Direk olarak Kumsal evinin kapısına bakar.

Açıklama

Tapınak Kapısı sadece Kristal Taşlar'ın taşları ile açılır. Tapınak Kapısının üzerindeki semboller Kristal Taşlar'ın taşlarını temsil eder. Taş kapı ile etkileşime girdiği anda kapı taşın odasının kapısını açar. Yıldızın tepesindeki taş Rose'un odasını temsil eder. Sağ üstteki İnci 'nin, sol üstteki Ametist 'in ve alttaki iki mavi ve kırmızı taşta Yakut ve Safir 'i temsil eder. Tapınak Kapısı; Ametist'in Odası , İnci'nin Odası , Rose'un Odası , Sardoniks'in Odası ve Yakma Odası 'na erişimi sağlar.

Trivia

  • Kapının benzeri Buz mağarasındada bulunmaktadır.
  • Birlikte Kahvaltı bölümünde İnci , Ametist'in Odası'ndan çıkarken mor animasyon olmuştur.
  • Her taşın kendine ait bir kapı açma animasyonu vardır.
  • Eğer kapıyı bloke eden bir şey olursa kapı kapanamaz. Tıpkı Birlikte Kahvaltı bölümünde Steven 'ın İnci'nin Odası'nın kapısını bloke ettiği gibi.
  • Kapılar çok farklı ve sınırsız alanlara açılabilir.
  • Yakut ve Safir'in kendilerine ait odaları görünmemiştir. İkisi birlikte Yakma Odası'nın kapısını açar.
  • Rose'un kapısı sadece duyguya duyarlıdır.
  • Rose'un odasına Kristal kalpten iniş vardır.
  • Füzyonunu Bil bölümünde füzyonların odalarının olduğu ve yalnızca onlar var olduğu sürece var olduğu görülür.
  • Peridot Yakala ve Bırak Bölümünde Yakma Odası 'nın kapısını içten açıp çıkmıştır.

Dizaynlar

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki