FANDOM

Tamamla.gif
"Yapılmayan hesaplamada yanlışlık olmaz."
Bu makalenin tamamlanması gerekmektedir. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı tamamlayarak katkıda bulunun!

İşte beklediğiniz kişi, Sardoniks! Size yakında eski İletişim Merkezi olacak yerden canlı bağlanıyorum. Bu akşam nasılsınız?

—"Yardım Çığlığı"

Sardoniks, Garnet ve İnci'nin füzyonudur. İlk olarak "Yardım Çığlığı" bölümünde görülmüştür.

Görünüş 

Sardoniks, uzun 4 kollu ve 4 gözlü bir füzyondur. Şeftali ve kayısı renginde şaçları vardır. Ayrıca şeffaf turuncu bir gözlüğü ve beyaz uzun eldivenleri vardır. Siyah bir frak giyer. Frakla beraber bir papyon vardır. Dev turuncu bir savaş çekici vardır. (bkz: Özellikleri paragrafı)

Kişiliği

Sardoniks'in kişiliği Garnet ve İnci'nin kişiliklerinin karışımıdır. Genellikle komedik bir kişiliği vardır. Bu İnci'den gelir. Garnet'ten kişilik açısından fazla birşey yoktur.

Özellikleri

Taş Silahı

Sardoniks tüm füzyonlar gibi kendini oluşturan taşların silahlarını kullanabilir ve çoğu füzyon gibi kendi silahını oluşturabilir. Sardoniks'in silahı bir savaş çekicidir.

Serbest Eklemler

Sardoniks'in "Bebek Eklemleri" vardır yani vücudunun her kısmı öbür kısımlardan farklı oynayabilir. Örneğin belindeki kollarını 360 derece döndürürken üst kısmıyla çekicini kullanabilir.

İlişkileri

Steven Kuvars Universe

Yıldızlarım aşkına! Sen Steven Kuvars Universe'sün, sonunda tanıştık! Peki ne düşünüyorsun?

Sardoniks, tüm Kristal Taşlar gibi Steven'la pozitif bir ilişkisi vardır. Genellikle Steven'a şakalar yapar. Sardoniks'in, Sugilite'ı küçük düşürmek için yaptığı bellidir.

Ametist

Ametist ve Sardoniks'in ilişkileri, Sugilite ve İnci gibi soğuktur. Sugilite, İnci'ye karşı nasıl hissediyorsa Sardoniks'te Ametist'e karşı aynı hisleri besler, yani onu küçük düşürmek ister.

Trivia

  • Garnet'in 3 gözü ve İnci'nin 2 gözü olmasına rağmen Sardoniks'in 4 gözü vardır.
  • Sardoniks, ilk gösterildiği bölümden önce Crewniverse'ün Tumblr sayfasında duyurulmuştur.
  • Kendisin üst iki gözü Malakit'le aynı şekle sahiptir.

​Taşlar(lar)

Resim Açıklama
SardoniksIncitaş.png
İnci'nin Sardoniks'te taşı, köşesiz tamamen pürüzsüzdür.
SardoniksYakuttaş.png
Yakut'un Sardoniks'te taşı, köşeleri bir kare yapıyor. Bu bir decahedron.
SardoniksSafirtaş.png
Safir'in Sardoniks'te taşı, köşeleri bir üçgen yapıyor. Bu bir octahedron.

Galeriler

Dizaynlar.png

Sardoniks için dizaynları görmek için buraya tıklayın.

Also on FANDOM

Random Wiki