FANDOM

Theories.gif
"Tonundan hoşlanmadım."
Lütfen makalelere gerçek olmayan (varsayım) bilgiler eklemeyiniz. Görüşünüzü, Özel:Forum veya yorum bölümünde paylaşabilirsiniz (negatif olmayın).

...Benim Elmas'ım, senin Elmas'ın... Pembe Elmas!

—-Jasper "Dünyalılar"

Pembe Elmas, bir Anadünya Taşları ve Taş ırkını halen kendisinin yokluğunda yöneten Büyük Elmas Otoritesi'nin eski bir üyesidir. İlk olarak hakkında "Dünyalılar" bölümünde bahsedilmiştir ve "Ay'a Geri Dönüş" bölümünde resmedilmiştir.

Açıklama

Pembe Elmas zamanında Rose Kuvars ve Jasper gibi taşların lideriydi. Henüz ona ne olduğu tam olarak bilinmesede Jasper'ın ima ettiğine göre Rose onu yerinden edecek bir şey yapmıştır. Daha sonra "Ay'a Geri Dönüş" isimli bölümde bir Yakut (Göz), İsyan'ın lideri olan Rose Kuvars'ın Pembe Elmas'ı parçaladığını söylemiştir.

Görünüş

Pembe Elmas seride daha önce görülmemiş olsa bile, ay üssündeki duvar resimlerine bakılarak büyük ve sivri saçı olduğu ve taşının göbeğinde bulunduğu çıkarılabilir.

Trivia

  • Dünya üzerindeki çoğu antik kalıntıların üzerinde Pembe Elmas'ın simgesi vardır.
  • İnci'nin uzay giysisinin üzerinde pembe bir elmas vardır, bu Pembe Elmas ile olan bir bağlantısını ima eder.
    • Sardoniks'in ayakkabılarının üzerinde pembe elmaslar vardır, bunlar büyük ihtimalle İnci'den gelir.
  • Pembe Elmas'ın ay üssündeki duvar resmine bakınca Dünya'nın onun tek kolonisi olduğu çıkarılabilir.
  • Ay Üssü Pembe Elmas tarafından yapılmıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki