FANDOM

Tamamla
"Yapılmayan hesaplamada yanlışlık olmaz."
Bu makalenin tamamlanması gerekmektedir. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı tamamlayarak katkıda bulunun!

Bunu yaptığımızı kimse bilmemeli. Hiçbir zaman geri dönmek istemiyorum.

—"Tek Bir Solgun Gül"

Pembe Elmas, bir Anadünya Taşları ve Taş ırkını halen kendisinin yokluğunda yöneten Büyük Elmas Otoritesi'nin eski bir üyesidir. Kendini ölü gibi gösterip Rose Kuvars'ın kimliğini almadan önce Dünya'nın kolonileşmesinin lideriydi. Asıl formu, ilk olarak, "Ay Ormanı" bölümünde gösterilmiştir.

Açıklama

Pembe Elmas zamanında Rose Kuvars ve Jasper gibi taşların lideriydi. "Ay'a Geri Dönüş" isimli bölümde bir Yakut (Gözlük), İsyan'ın lideri olan Rose Kuvars'ın Pembe Elmas'ı parçaladığını söylemiştir. Ancak "Tek Bir Solgun Gül" bölümünde bunların hepsinin bir oyun olduğu ve Rose Kuvars ile Pembe Elmas'ın aynı kişi olduğu ortaya çıkmıştır. Aslında Rose Kuvars diye birisi hiç olmamıştır. Pembe Elmas, Dünya'daki insanlarla ve kristal taşlarla birlikte yaşamak istediği için kendi kendisine ihanet etmiştir. Daha sonra kendisi asıl formuna (Pembe Elmas haline) dönüşmüştür. İnci de Rose Kuvars formuna girmiştir ve Pembe Elmas, eline toz alıp üfleyerek sahte elmas parçaları üretip onları yutmuştur. Daha sonra Rose Kuvars kılığındaki İnci, Pembe Elmas'ı kendi kılıcıyla patlatmıştır ve taşını elinde saklamıştır. Yuttuğu parçalar ise patlayınca dışarıya kendi taşının parçaları gibi çıkmıştır. Böylece savaş başlamıştır.

Görünüş

Pembe Elmas'ın taşı karnındadır. Taşı, diğer elmasların aksine baş aşağı çevrilmiş gerçek bir elmas görüntüsündedir. Saçı soluk pembe, gözü ise eflatundur. Bacağı beyazdır ve pembe ayakkabıları vardır. Ayakkabılarının üstündeyse beyaz renkli uçuşan toplar vardır.

Trivia

  • Dünya üzerindeki çoğu antik kalıntıların üzerinde Pembe Elmas'ın simgesi vardır.
  • İnci'nin uzay giysisinin üzerinde pembe bir elmas vardır, bu Pembe Elmas ile olan bir bağlantısını ima eder.
    • Sardoniks'in ayakkabılarının üzerinde pembe elmaslar vardır, bunlar büyük ihtimalle İnci'den gelir.
  • Pembe Elmas'ın ay üssündeki duvar resmine bakınca Dünya'nın onun tek kolonisi olduğu çıkarılabilir.
  • Ay Üssü Pembe Elmas tarafından yapılmıştır.
  • Pembe Elmas ile Rose Kuvars'ın aynı kişi olduğunu "Pembe Elmas" bölümünün sonuna kadar sadece İnci biliyordu. Ancak bölüm sonunda Steven'ın İnci'nin kafasından çıkması ve "Annem Pembe Elmas'tı." demesiyle birlikte Garnet ve Ametist de öğrenmiştir.