FANDOM

"Patates Adam", Steven Universe'nin beşinci bölümündür.

Özet

Steven, bir kızartmacı çocuğa yorucu işi için bir kostümsihirli müceferler kullanarak hayata getirir.

Olay

Steven bölümün başında pantolonu arıyordur ama İnci içeri girer, Steven ondan pantolonu bulması için yardım ister ama İnci kendisin bir bir taş müceferi aradığını söyler. Birkaç dakika sonra Steven pantolonunu bulur ama pantolon yürüyordur. Steven pantolonu yakalamaya çalışmıştır, en sonunda yakalamıştır. Steven pantolonun içinde bir taş müceferi olduğunu fark etmiştir, ve bu taş kristali İnci'nin aradığı müceferdir. Steven bunu bir süreliğine gizli tutmuştur.

Kendisi patates yemek için Kumsal Şehri Patates Kızartmaları'na giderken Peedee'yi bir kostumün içinde bulmuştur. Steven Peedee'ye problemini sormuştur, Peedee bu kostümle sokakta insanları kızartma yemesi için kızartmacıya girdirmek için etkilemeye çalışmaktan sıkıldığını söylemiştir. Steven cebindeki kristali kostüme koymuştur ve kostüm pantolonu gibi canlanmıştır.

Peedee ve Steven ise oyun parkında oyun oynamaya başlamışlardır. İşler iyi giderken Peedee geri dönmek istemiştir. Geri döndüklerinde kostüm insanlara zorla kızartma yedirtmeye başlamıştır. Steven birşeyler yapmaya çalışmıştır en sonunda İnci bunu fark etmiştir. İnci savaşırken gözü ketçapa bulanmıştır. Steven ona İnci'nin yerine saldırmıştır ve kostümdeki kristalı alıp İnci'nin gözleri ketçaptan temizlenince geri vermiştir.

Karakterler

Yardımcı Karakterler

Nesneler

Yerler

Also on FANDOM

Random Wiki