FANDOM

Tamamla.gif
"Yapılmayan hesaplamada yanlışlık olmaz."
Bu makalenin tamamlanması gerekmektedir. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı tamamlayarak katkıda bulunun!

♫ Sadece onu görebilmek istiyorum... ♫

—"Dev Kadın"

Opal, Ametist ve İnci'nin füzyonu'dur. İlk olarak "Dev Kadın" bölümünde görünmüştür.

Görünüşü

Opal'ın açık-lila renkli derisi, kalın dalgalı pastel sarı saçları vardır. Saçının uzunluğu baldır kemiğini hafifçe geçmektedir. Bir at kuyruğu vardır ve pembe bir toka ile bağlanmıştır. Suratının iki yanında İnci'ninkine benziyen kahkülleri vardır ve uçlarında küçük at kuyrukları vardır. Opal'ın kaslı bir yapısı vardır ve iki çift kolu vardır. Suratı ince ve yuvarlak bir yüzü vardır. Burnu İnci'yi, dudakları Ametist'i anımsatmaktadır. İki tane taşı vardır ve İnci ve Ametist'in taşının olduğu yerlerde bulunmatadır. Opal'ın boyu uzundur. Garnet'ın boyunun iki katıdır. Kıyafeti, fuşya, diz boyutunda tayt ve düz sarı çizmelerdir.

Ön Yenilenmesi (ilk)

Opal'ın açık yeşil üstü ve arkadan ve önden görülebilen üzerinde yıldız bulunan ince bir eteği vardı. Yıldızı kullanma şekli Ametist'inkine benzemekteydi.

Önceki Yenilenmesi (önceki)

"Geri Dönüş" bölümünde de görüldüğü gibi Opal'ın görünümü değişmiştir. Artık belinde bağlanmış sarı bir kuşağı ve elbisesi artık askılıydı. Görünüşünün değişme sebebi "Steven Kılıç Dövüşçüsü" bölümünde İnci'nin görünüşünün yenilenmesidir.

Şu An ki Görünümü (şimdiki)

"Log Date 7 15 2" bölümünde görüldüğü gibi Opal'in görünümünde bir takım değişiklikler olmuştur. Bunun sebebi "İyileşmiş" bölümünde Ametist'in görünümünün yenilenmesidir. Belindeki kuşak artık yoktur ve elbisesinde artık 2 sıra sarı çizgi vardır.

Kişiliği

Opal, bizim sihirli ve fiziksel özelliklerimizin karışımıdır.

İnci

Opal, Ametist ve İnci'nin davranış ve kişiliklerinin karışımıdır. Bu onu biraz dengesiz bir füzyon yapar, ama dövüşte, diğer taşlardan iyidir. Her ne kadar kişiliğine odaklanılmamış olsa bile Opal'ın şefkatli ve nazik olduğu görülmüştür. Zaman geçtikçe güçlenmiştir, bunun nedeni İnci ve Ametist'in ilişkilerinin de güçlenmesidir.

Özellikleri

Çoklu Ok.gif

Multi-OklarOpal, oklarını çoğaltabilir ya da tek oku fırlatırken ayırabilir. Bu hedeflerini kolayca alt etmesini sağlar.

Taş Baloncuyu Oklar: Opal, taş hedeflerini oklarıyla balonlayıp tapınağa gönderebilir.

Suda Yürüme: "Dev Kadın" bölümünde, Opal'ın suda yürüyebildiği görülmüştür.

İlişkileri

Steven Quartz Universe

Steven, Opal'a büyük bir hayranlığı vardır. Görevinin başından beri Ametist ve İnci'nin Opal'ı yapması için birşey yapmaya çalışmış, en sonda bir kuş tarafından yenilmiştir. Ama Opal onu kurtarmış ve kuşu balonlamıştır.

Garnet

Garnet, Ametist ve İnci'nin beraber çalışmasına pek saşırmamıştır. Sonra "Geri Dönüş" bölümünde, Garnet, Ametist ve İnci'ye yardımlarının gerektiğini söylemiş ve tekrar Opal oluşturmalarını istemiştir.

Taş(lar)ı

Resim Açıklama
OpalHeadGem3.png
İnci'nin Opal'in üzerindeki taşı. Üzerinde kalın bir halka vardır. Pürüzsüzdür yani üzerinde kesim yoktur.
Opal ChestGem Day.png
Ametist'in Opal'in üzerinde olan taşı. Kesimi altıgen şeklindedir. Önü ve arkası simetriktir.

Galeriler

Dizaynlar.png

Opal için dizaynları görmek için buraya tıklayın.

Also on FANDOM

Random Wiki