FANDOM

Nanefua Pizza, Gunga ismiyle daha iyi bilinen, ilk görünümünü "Plaj Partisi" bölümünde yapmış bir karakterdir.

Görünümü

Nanefua, gri saçı ve büyk bir topuzu olan, kısa boylu yaşlı bir kadındır. Yeşil bir kazağı, kaşmir renginde bir şortu, beyaz çoraplar ile birlikte pembe parmak arası bir çift terliği ve açık pembe boynuna doladığı bir atkısı vardır. Ayrıca büyük siyah yuvarlak gözlükler takar ve Fish Stew Pizza'da çalışırken şirketin önlüğünü giyer. "Okyanus Taşı" bölümünde turkuaz renginde bir mayo ile mısır-sarısı ördek şeklinde bir yüzme simiti vardır.

Kişiliği

Nanefua, Kofi'nin annesi ve Jenny ile Kiki'nin babaannesi olan sakin kişilikli bir kadındır. Şakalaşmayı seven ve oyuncu bir kadındır. Ailesinin stresli olmasına sebep olan durumlarda ailesindeki dengenin ve barışın yok olmaması için endişelenir. Ailesinin kalanıyla Fish Stew Pizza'da çalışır ve görevi balıkları kesmektir. Fakat kandırıldığında sinirlenir. "Politikanın Gücü" bölümünde görüldüğü gibi Başkan Dewey elektriklerin akşam geliceğini söyleyip gelmediğinde Kumsal Şehri'nin sakinlerini başkanın arabısını yatırmasını emretmiştir.

Kıyafetleri

Resim Açıklama Görünüm(ler)
Mayo nanefua.png
Nanefua Turkuaz bir mayoyla pembe parmak arası terlikler giyer. Sarı, ördek şeklinde bir yüzme simiti vardır. "Okyanus Taşı"

İlişkileri

Kofi

Gunga'nın oğlu ve çalışanı. Onun genelde fazla kızgın kişiliğiyle alay eder. O ciddi olurken Nanefua genelde daha oyuncu davranır. Kofi "Plaj Partisi" bölümünde görüldüğü gibi Steven ile balon balığının yanından dairesel şekillerde koşmalarından bazen Nanefua'nın çılgın olduğunu düşünür. Nanefua onun çalışanı olsa bile, ona saygısı tamdır ve ona "anne" der.

Kiki

Kiki Nanefua'nın torunu ve meslektaşıdır.

Jenny

Jenny Nanefua'nın torunudur ve meslektaşıdır. İşte kaytarsada onu işte bile açıkça cezalandırmaz.

Steven

Steven ve Nanefua "Plaj Partisi" bölümünde göründüğü gibi karmaşalarda birlikte iyi çalışırlar. Birlikte çalışarak balon balığını yenmişlerdir. İkisininde oyuncu bir kişiliği vardır.

Jamie

Nanefua imza.png

Nanefua Jamie'den imza alırken.

Nanefua Jamie'nin "Tarihi Hata" bölümdeki oynadığı gösteriden imza almak isteyen iki kişiden biriydi. Sahneden ayrılırken onu arkasından dürtmüştür.

Bölümlerdeki Görünümleri

Henüz görünümler şablonu yok, onu yapınca doldururum.

-Alexandrte

Kısa Bölümler

Trivia

  • Ian Jones-Quartey'e göre, Nanefua ve Kofi Gana'da fakat Kiki ve Jenny, Kumsal Şehri'nde doğmuştur.
  • Nanefua, Ian Jones-Quartey'in babaannesi ve Theodosia Okoh'tan esinlenmiştir. Ayrıca Gana Cumhuriyeti'ni temsil etmektedir.
  • Nanefua gençken ve annesiyle birlikte Steven and the Crystal Gems #1 çizgi romanında görülebilir. Çizgi romanda Ametist'i bir baykuş olarak görür.

Referanslar

  1. ↑ http://ianjq.tumblr.com/post/84367436324/
  2. ↑ http://ianjq.tumblr.com/post/117553383444

Also on FANDOM

Random Wiki