FANDOM

Minör Hayvan Karakterler, Steven Universe'de görünen ve tanımlanan ama kayda değer olmayan ve düzenli gösterilmeyen hayvan karakterlerdir.

Popo Istakozu

Butterlobster

Popo ıstakozu.

Popo Istakozu, Steven ve Stevenlar bölümünde İnci'nin arkasına takılan ıstakozdur.

Steven Jr.

Steven Jr

Steven Jr.

Steven Jr., Dev Kadın bölümünde görülen keçidir. Steven tarafından adlandırılmıştır. Steven ile birlikte dev bir kuşun içinde kalmışlardır fakat Opal onları kurtartmıştır. Işınlanma Makinesi Turu bölümünde yavrularının olduğunu görünür.Ametist Steven'a ''Bak Steven! Amca oldun!''der.

Maske Adası'ndaki Balıklar

Balık

Maske Adası'ndaki balıklar.

Mask Adası'ndaki Balıklar, Macera Adası'nda görülen magenta renkli ve yüzleri yaşarken gülen balıklardır. Adada tıkılıyken Sadie , Lars ve Steven'ın yediği balıklardır. Hatta büyük olanlarından bir tanesi sahilde yürürken Sadie'nin konunu ısırmıştır. Lars ve Steven onu kurtarmıştır.
Onion'un Yılanı

Onion'un yılanı.

Onion'un Yılanı

Onion'un Yılanı, Onion'un odasında cam bir kafeste yaşayan bir hayvandır. Dostum Onion'da görülmüştür.Onion onu fare ile beslemektedir.
Rakun

Rakun.

Rakun

Rakun, Yolda bölümünde Ametist ve Steven gezerken çalılıktan çıkıp onlara katılan bir hayvandır. Yolda giderken Steven'a saldırmıştır. Kurtuldukları anda trende yemek yerlerken kenardan çıkıp Steven'ın tüm yemeğini yer.
Martı

Martılar.

Martılar

Martılar bir sürü bölümde görülmüşlerdir. Bu bölümler; Canavar Arkadaşlar, Karpuz Steven, Kılıcın Üzerine Yemin Etmek ve Steven Uçar'dır.Steven Çiyan Annesi'nin asit atması için martı sesi çıkartır.
Kristal Karidesler

Kristal karidesler.

Kristal Karidesler

Kristal Karidesler, Cheeseburger Çanta bölümünde görülen sihirli yaratıklardır.Steven Hamburger atarak onları uzaklaştırır.
Köpek

Köpek.

Köpek

"Uçan Steven" bölümünde görünmüştür. Steven'ın hayalinde Steven'a ayrılan çörek o gelmeyince bu köpeğe verilmiştir