FANDOM

Minör İnsan Karakterler, Steven Universe'de görünen ve tanımlanan ama kayda değer olmayan ve düzenli gösterilmeyen insan karakterlerdir.

Yakışıklı Hank Hackleschmidt

Yakışıklı Hank Hackleschmidt, ilk olarak Milyoner Kaplan'da görülen bir güreşçidir. Milyoner Kaplan ve Mor Puma'nın rakiplerinden biridir. Kaslı, sarışın ve bıyıklıdır. Mavi gözleri vardır, göğüs ve kolları kıllıdır. Kırmızı alt ve koyu kırmızı botlar giyinir.

Şık Danny Doober

Şık Danny Doober, ilk olarak Milyoner Kaplan'da görülen bir güreşçidir. Milyoner Kağlan ve Mor Puma'nın rakiplerinden biridir.

Kaslı, kalın ve sarışındır. Mavi gözleri vardır ve vücudu kılsızdır. Mor-mavi bir alt ve aynı renkte botlar giyinir.

Greg'in Amcası ve Yengesi

Greg'in Amcası ve Yengesi, ilk olarak Uzay Yarışı'nda görülen karakterlerdir. Greg'e göre onlar uçmaya büyük sevgi duyar. Büyük ihtimalle ölülerdir çünkü Geri Dönüş bölümünde Greg, eğer Steven'a bir şey olursa tamamen ailesiz kalıcağını söylemişti.

William Dewey

Kaptan William Dewey, Başkan Dewey'nin atası ve Kumsal Şehri'nin bulucusudur. Bir başarısızlık ve mankafa olarak bilinen William Dewey, Kumsal Şehri'ni arkadaşıyla birlikte keşfetmiştir. Bir deniz canavarı tarafından saldırılmışlardır fakat bilinmeyen bir Taş Füzyonu tarafından kurtarılmışlardır. İnci'nin söylediğine göre kendisi ve William Dewey arkadaştılar.

Başkan Dewey'nin Korumaları

Başkan Dewey'nin Korumaları, ilk olarak Lars ve Havalı Çocuklar'da görünen görevlilerdir. İkiside siyah güneş gözlüğü takar ve siyah takım elbise giyer. Biri açık kahverengi saçlı ve açık tenlidir, diğerinin ise daha koyu saçı ve teni vardır. İşlerinin aksine korkaklardır fakat Başkan Dewey'ye sağdıklardır.

Mike Krol

Mike Krol (character)

Mike Krol, "Kumsal Şehri'nden En Son Çıkan" bölümünde konser veren rock sanatçısıdır. Açık kahverengi saçlıdır fakat göz rengi gözlüklerinin arkasında saklanır, yine de karakterin gerçek hayattaki bir sanatçı olan Mike Krol'dan alıntı olmasına bakılarak göz rengi kahverengi denilebilir. Gitar çalar ve şarkı söyler, müziğinin tarzı garaj rockıdır.

Nohut

Nohut, Onion'ın arkadaşlarından biridir. "Onion Çetesi" bölümünde görünmüştür.

Benekli

Pinto

Benekli, Onion'un arkadaşlarından biridir. "Onion Çetesi" bölümünde görülmüştür. Nohut'un sırtında durur. Saçında kırmızı bir kurdele vardır.

Kabak

Squash

Kabak, Onion'un arkadaşlarından biridir. "Onion Çetesi" bölümünde görülmüştür. İçinde kabak olan sarı bir şapka giyer.

Çorba

Soup

Çorba, Onion'un arkadaşlarından biridir. "Onion Çetesi" bölümünde gölürmüştür. Kafasına içinde böcekler olan bir tencere takar.