FANDOM

Tamamla
"Yapılmayan hesaplamada yanlışlık olmaz."
Bu makalenin tamamlanması gerekmektedir. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı tamamlayarak katkıda bulunun!

Biliyor musun, haklıydın. Gerçekten bu füzyon denen şeyde bir şey var, sadece ucuz bir taktik değil! Bana gerçekten de yeni imkanlarla dolu bir dünya gösterdin!

—"Süper Karpuz Adası"

Malakit, Lapis ve Jasper'ın füzyonudur. İlk görünümünü "Hapisten Kaçış" bölümünde yapmıştır.

Görünüş

Malakit, büyük beyaz saçlı, 4 ayaklı ve 2 kollu bir füzyondur. Büyük açık mavi bir Anadünya forması ve yüzünde kapalı mavi çizgiler vardır. Bu çizgiler Jasper'dan gelmektedir.

Kişiliği

Malakit'ın kendine ait bir kişiliği yoktur. Bunun nedeni füzyonun dengesiz olmasıdır. Zihni ve gücü fazla olan taş öbür taşın duygularını bastırır ve yönetimi ele alır.

Özellikleri

Hidrokinesis

Malakit, Lapis gibi suyu kontrol edebilir ve sudan nesneler vb. şeyler yapabilir.

Crikinesis

Malakit, suyu anında dondurabilir yada büyütebilir.

Çarpışma Miğferi

Malakit, Jasper'ın silahı olan bu miğferi hem saldırmak hem de kendini korumak için kullanabilir.

İlişkileri

Aleksandrit

Malakit "Süper Karpuz Adası" adlı bölümde Garnet ,İnci ve Ametist'in füzyonu olan Aleksandrit ile savaşmıştır. Tüm Kristal Taşlar'a düşman olan Jasper komutayı ele geçirdiği için onları parçalamak ister. Ancak Lapis'in amacı Jasper'ı elinden geldiğince etkisiz bırakmaktır.

Steven Kuvars Universe

Malakit, intikam almak için hep Steven'ı bulmak istemiştir. "Süper Karpuz Adası" bölümünde Steven'i bulmuştur ama Kristal Taşlar füzyon yapıp Malakit'e saldırmıştır.

Galeriler

Dizaynlar

Malakit için dizaynları görmek için buraya tıklayın.