FANDOM

Lars, ilk olarak Pilot Bölüm'de görülen bir yan karakterdir. Sadie Miller ile birlikte Büyük Çörek'te çalışır.

Görünüş

Lars, ince ve oldukça uzundur. Kıvırcık, kızıl-kahverengi renkli saçı mohawk şeklinde stillendirilmiştir. Üzerine çoğunlukla griye yakın uzun kollu bir tişörtün üstüne kısa kollu, üzerinde yılan olan yeşil bir tişört giyer. Altına ise, koyu mavi renkli yırtık bir kot pantolon giyer. Ayakkabı olarak, koyu yeşil renkli ve nane renkli ipleri olan bir spor ayakkabı giyer. Büyük Çörek'te ise üniforması olan menekşe rengi yarısı yenmiş bir çörek resmi olan kısa kollu tişörtünün altına uzun kollu ve krem renkli bir tişört giyer.

Şaka Kurbanı bölümünde Lars, üzerinde akrep olan bal renkli bir tişört giyerken görünüyor. Bunun nedeni Buck Dewey'nin üzerinde yılan olan tişörtünü "iğrendirici" bulmasıdır. Lars ve Havalı Çocuklar ve Korku Kulübü bölümlerinde ise, kurukafalı küpelerle birlikte, kırmızı bir ceketin altına siyah bir tişört giymiştir. Pilot Bölüm'de cyan renkli V yaka bir gömlek ve siyah pantalon giymiştir.

Kişiliği

Lars, düşük özgüvenini saklamak için kaba bir kişiliğin arkasında saklanır. Bu özelliğinin küçüklüğünden beri taşıdığını Korku Kulübü'nde görülebilir. Bunun sonucunda Steven'ı kolay bir hedef olduğu için küçük düşürür. Steven'ı Kristal Taşlar'ı kötüleyerek kızdırmaya çalışır fakat bunun nedeni Steven'ı Pilot Bölüm'ünde görüldüğü gibi "bir avuç dolusu güzel kız" ile zaman geçirebildiği için kıskandığındanda olabilir. Çoğu Kumsal Şehri vatandaşı gibi Lars'ta Steven'ın güçlerinden haberdardır. Lars bazen olgun haraket edemez, mesela Lars ve Havalı Çocuklar bölümünde Steven'ın annesi Rose Kuvars'a hakaret ettiği zaman buna örnek verilebilir. Steven Lars'ın bu davranışlarını ya umursamaz ya fark etmez çünkü içinde iyi bir insan olduğuna inanır. Ayrıca oldukça tembeldir, bu özelliği Şaka Kurbanı bölümünde vurgulanmıştır. Lars'ın insanlarla kaynaşmaya çok önem verir ve diğerlerinin onu nasıl gördüğüyle ilgili takıntılıdır, bu özellikle havalı çocuklar için geçerlidir.

İlişkileri

Sadie Miller

Lars, Sadie'nin Büyük Çörek'teki iş arkadaşıdır. Etkinliklerde çoğunlukla birlikte görülürler. Sadie Lars'tan Macera Adası'nda geçenlerden çok önce hoşlanmaya başlamıştır fakat Lars bundan hiç haberdar olmamıştır. Macera Adası'nda ilişkileri gelişip sonunda öpüşmüşlerdir. Sonraki bölümlerde Sadie'nin duygularını paylaştığı görülmüştür, mesela Ronaldo Sadie ile flörtleşince kıskanmıştır.

Steven Kuvars Universe

İlk bölümlerde Lars, Steven'dan onun "havalı genç" stilini elinden almaya çalışan küçük bir çocuk olarak görüp rahatsız olmasına rağmen, Steven bunu ilgisiz çocukların çoğunlukla yaptığı gibi fark etmiyordur ve kendinden büyük ve havalı olduğu gerekçesiyle Lars gibi olmak istiyordur. Baloncuktaki Dostluk bölümünde, Lars her ne kadar Steven ile dalga geçsede Steven, ona "en iyi arkadaşı" der. Geleceği Görmek bölümünde Steven, Lars'tan bir beşlik almak için üçüncü derece yanıklar edinmeye bile mağdurdur. Fakat yinede Steven, annesine hakaret ettiği için Lars'a kızıp ona bir pislik demiştir. Lars ve Havalı Çocuklar'dan beri Steven ve Lars'ın ilişkisi iyileşmiş ve Lars Steven'a hakaret etmemiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki