FANDOM

Stub
"Bunu düzeltmelisin!"
Bu makale boştur. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı düzenleyerek katkıda bulunun!

Kevin ''Yapayalnız'' bölümünde gelen bir karakterdir. Stevonnie'nin dans partneridir. Stevonnie'nin füzyonluktan çıkıp Steven ve Connie'ye dönmesinden dolayı, kendisini kandırdığı için düşman olmuşlardır.

Görünüş

Kevin açık kahverengi saçlı ve siyah gözlüdür. Kırmızımsı kahverengi renkli ceketi, Ortasında mavi bir şerit olan sıcak pembe renkli kazağı, mavi bir boyunluğu vardır. Mavi bir kot pantolonu ve ceketiyle aynı renkte olan botlar giymektedir.

Kişilik

Kendisi çok küçümseyen ve kendisini düşünen biridir. Stevonnie'yi ilk gördüğünde hemen tavlamaya çalışmıştır. Biraz düşüncesizdir. Stevonnie'ye karşı aşırı agresif bir şekilde dans ettiği, agresif olduğunu kanıtlamaktadır. Kumsal Şehri Yarışı bölümünde, Stevonnie'nin onu geçmesi üzerine aşırı sinirlenmiştir.

Tarihçe

Yapayalnız bölümünde gözüken Kevin, ilk olarak Stevonnie'nin dans partneri olarak gözükmüştür. Biraz danstan sonra Stevonnie'ninin füzyonluktan çıktığını görünce Kevin kendisini kandırdıklarını düşünüp sinirlenmiştir ve düşman olmuşlardır. Kumsal Şehri Driftli bölümünde Kevin Greg'in yıkama dükkanına gelmiştir. Stevonnie ile aynı bölümde yarışmışlardır.

İlişkiler

Stevonnie

Kevin, Stevonnie'nin dans partneridir. Yapayalnız bölümünde birlikte dans etmişlerdir. Ama Kevin kandırıldığını düşünürek düşman olmuşlardır. Kumsal Şehri Yarışı bölümünde birlikte kıyasıya mücadele yapmışlardır.

Ekşi Krema

İlişkileri hakkında net bilgi yok ama, partiye davet edildiğinden beri Kevin ile arkadaş oldukları iddia ediliyor.

Diğerleri

Yarışta olan diğer kişilerde, Kevin ile dost oldukları söyleniyor.

Also on FANDOM

Random Wiki