FANDOM

 "Kedi Parmaklar", Steven Universe'ün altıncı bölümüdür.

Özet

Steven, kendisini bir kediye dönüştürmeye çalışır ama sadece parmaklarını küçük kedi kafalarına dönüştürür.

Olaylar

Bölüm Steven ve Greg'ün, başkanın arabasını yıkamasıyla başlar. İşleri bittikten sonra bir kedi hortumu alıp Greg ve Steven'a suyla saldırır, ama o kedinin Ametist olduğu ortaya çıkar. Steven geri tapınağa döner. Eve geri dönerken Steven, Ametist'e nasıl birşeylere dönüşebiliceğini sormuştur, geri tapınağa döndüklerinde ise İnci onların konuşmalarını duymuştur. Kendisi tüm taşların farklı birşeye dönüşme güçleri olduğunu
Ametist.jpg
söylemiştir.

Ametist ise eve gelince Steven'a örnek olarak bir yunusa dönüşmüştür ve kendisi dönüşmek istediğini düşünerek dönüştüğünü söylemiştir. Steven birkaç kez denemiş ama olmamış, tekrar denediğinde ise elinde aniden küçük bir kedi kafası belirmiştir.

Steven bunu Lars ve Sadie'ye göstermek için Büyük Çörek'e gitmiştir. Sadie kediyi sevmiştir ama Lars sevmeye çalışırken kedi onu ısırmıştır. Sadie kedinin kendisiyle oynadığını düşündüğünü söylemiştir. Steven'ın aklına bir oyun arkadaşı yapma fikri gelmiştir ve diğer parmaklarınıda kediye dönüştürmüştür, ama bunlar problemler oluşturmuştur. Steven diğer taşları yardım için aramaya gitmiş ama kendilerinin yaşayan bir adayı yok etme görevleri olduğunu söylemiştir. 
Kediler.jpg

Tapınakta Steven parmaklarını geri dönüştürmeye çalışmış ama olmamıştır hatta durum dahada ciddiye gitmiştir ve vücudunu kedi kafaları kaplamaya başlamıştır. Kendisi suya değince kedilerin rahatsız olduğu fark etmiş ve aklına bir fikir gelmiştir. Kendisi It's a Wash'a gidip babasından su tutması için yardım istemiş ama işe yaramamıştır. En sonunda Steven araba çalıştırmasını babasına söylemiş ama bunu reddedmiştir. Tekrar deneyince Greg oğlunun güvenliği için makineyi çalıştırmış ve Steven makineye girmiştir. 

Steven'ın vücudu düzelmiş ve ıslak bir şekilde üzerini değiştirmek için tapınağa gitmiştir, ve taşlar geri dönmüştür. İnci, Steven'a iyi olduğunu sormuş ve Steven onlara ne olduğunu anlatmıştır.

Görülenler

Karakterler

Nesneler

Yerler

Also on FANDOM

Random Wiki