FANDOM

Küme TaşıBüyük Elmas Otoritesi tarafından üretilen ve milyonlarca kırık taş parçasının bir araya gelmesiyle oluşmuş bir jeo-silahtır.

Görünüş

Küme Taşı'nın fiziksel formu bilinmemektedir ancak Dünya'nın merkezine doğru bir yerde olduğundan Dünya'yı parçalayacak kadar büyük olduğu bilinmektedir. Taş formu ise kırık ve bozuk taşlardan oluşan dev bir kristal toptur. 

Kişiliği

Küme Taşı'nın tek isteği her bir taş parçasının eşleriyle birleşmesidir ve eğer fiziksel forma geçerse bunun olacağını düşünür. Düşünce olarak her bir taş parçası ayrı bir görüşe sahip olmaz, hepsi neredeyse aynı şeyi söyler. Ancak Steven kendi içlerinde de taş parçalarını bulabilecekleri ve birbirleri hakkında her şeyi öğrenebileceklerini söyleyince fiziksel forma girmek istemez ve Steven'ın yardımıyla kendini balonlar.

Özellikleri

Kendini Balonlama: Küme Taşını oluşturan parçalar birbirini balonlayabilir ve yeterince balon oluştuktan sonra ufak bir yardımla kendini tamamen kaplayan bir balon üretebilir.

İlişkileri

Steven Kuvars Universe

Küme Taşı ile Steven tam olarak etkileşime geçemezler ancak Steven füzyon alanlarına girerek onları fiziksel forma geçmemeye ikna eder ve onların kendini balonlamasına yardımcı olur. Bu yüzden arkadaş sayılırlar.

Also on FANDOM

Random Wiki