FANDOM

Stub
"Bunu düzeltmelisin!"
Bu makale boştur. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı düzenleyerek katkıda bulunun!

"S." veya Gizemli Kız, ilk olarak "Kumsal Şehri'nden En Son Çıkan" bölümünde görülmüş bir karakterdir.

Görünüş

Gizemli Kız, Steven tarafından da söylendiği gibi Rose'a benzer. Göz farı kullanır, sağ kulağında üç küpe vardır ve dudağında piercingi vardır. İnci'den daha uzundur ve asıl saç rengi bilinmesede pembeye boyanmıştır. Giysi olarak üstüne küçük, dar, beyaz bir tişört giyer ve beline yeşil renkli kareli bir gömlek sarar. Siyah botları vardır ve pantolonu yırtılmıştır.

İlişkiler

İnci

Büyük Çörek'te pek onu farketmemesine rağmen Mike Krol'un konserinin yolunda yüz yüze gelmiş fakat lambalarda birbirlerinden uzaklaşmışlardır. Konserde kız, İnci'nin elini sıkmadan görünümüne bakmıştır. İkili nasıl saçını boyadığını ve az olsa bile İsyan'dan konuşurlar. Gitmeden önce İnci'ye kendisiyle ilgilendiğini göstererek telefon numarasını vermiştir.

Trivia

  • Gizemli Kız, boyunun uzun olması ve pembe saçlarından dolayı büyük ihtimalle İnci için Rose'un bir paralelidir.
  • S'nin telefon numarası 301-555-0189'dur.

Galeriler

Galeri

Gizemli Kız için galeriyi görmek için buraya tıklayın.