FANDOM

Stub
"Bunu düzeltmelisin!"
Bu makale boştur. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı düzenleyerek katkıda bulunun!

Fiş Robonoidler, Taş Anadünyası tarafından diğer gezegenleri incelemek için yayılan keşif dronlarıdır. Fiş Robonoidleri ilk olarak "Bilye Çılgınlığı" bölümünde Tüp Robonoidler'in daha büyük versiyonları olarak görülmüştür. Fiş Robonoidler, Peridot'un denetimi altında Anaokulu'na Küme Taşı'nı gözlemek için yollanmıştır.

Görünüş

Fiş Robonoidler görülebilir bir şeklide Tüp Robonoidlerin daha büyük bir varyasyonudur. Yedi tane koni şeklinde bacakları vardır ve bir nevi şeffaftır, fakat açık-mavi/turkuaz bir rengi vardır. Şeklini gereken durumlarda değiştirebilir ve içi yapışkan bir madde doludur, büyük bir ihtimal Tüp Robonoidler ile aynıdır.

Özellikleri

Fiş Robonoidleri, bir piramit şekline dönüşebilir ve sonra bir asansör görevini görür. Bu formda, El Robonoidleri üretebilir. Ayrıca Işınlanma Makineleri, Anaokulu'ndaki bilgisayarlar gibi bazı Taş Teknoloji araçlarını kullanabilirler. Ayrıca bacaklarını bir pervane gibi kullanarak belirli bir miktarda uçma kapasitesine sahiptir. Hiç bir kendini korumasına dair bir özellik göstermemiş ve etrafında ne olduğuna dair bir farkındalık göstermemiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki