FANDOM

Elmas İletişim Aleti "Müthiş Olabilirdi" bölümünde gözüken elmas benzeri bir cihazdır. İletişim aleti olduğu "Mesaj Alındı" bölümünde ortaya çıkmıştır. Elmaslar tarafından uzaktan imha edilebilir.

Görünümü

İletişim aleti üç boyutlu bir kristale benzer. Üzerinde parlak sarı, parlak mavi, parlak beyaz ve parlak pembe renklri bulunur. Tıpkı Büyük Elmas Otoritesi gibidir.

İletişim aletini aktif etmek için döndürmek gerekir. Çevirirken tuttuğunuz elmas rengine göre o elmasla iletişime geçer.

Tarihi

Ay Üssü 'nün tepesindeki kontrol odasındaki koltuğun sol tarafında bulunur. Peridot gizlice Kristal Taşlarla Ay Üssü nden ayrılırken aşırmıştır.

''Mesaj Alındı'' bölümünde peridot bu cihazın her elmasla konuşma yapabileceğini söyler. Peridot Sarı Elmas'ı arayıp Küme Taşı'nı durdurmak için yardım isteyeceğini söyler. Sarı Elmas'ın Dünya'nın yok olmasını istediğini duyunca ona ucube der ve iletişimi sonlandırır. Sarı Elmas uzaktan imhayı aktifleştirir ve cihazın rengi kırmızıya döner. Steven balonun içine koyar ve Garnet'te uzağa fırlatır. Gök yüzünde büyük bir patlama olur.

Trivia

  • Elmas İletişim Aleti sadece elit ve üstdüzey taşların kullanımına sunulmuştur.
  • İletişim aletinin sinyali o kadar güçlüdür ki Dünya'dan Taş Anadünyası na kadar ulaşabilir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki