FANDOM

Priyanka Maheswaran Connie'nin annesidir.

Kişiliği

Priyanka aşırı korumacı bir ebeveyndir. Connie'nin güvende olmasını ve günün her saniyesinde ne yaptığını bilmeyi ister. Ayrıca kuralcıdır ve Connie her hangi bir kurala uymadığında kocası ile ceza süresini ayarlamak için abaküs kullanırlar. Bu yüzden Connie ile ilişkileri başta pek iyi gözükmez. Ancak "Kabus Hastanesi" bölümünden sonra Connie ile ilişkisini iyileştirmek için kuralları gevşetmeye ve Connie'yi serbest bırakmaya karar vermiştir.

Görünüşü

Priyanka açık mavi bir gömlek, bej bir pantolon ve bordo ayakkabılar giyer.

İlişkileri

Connie

Priyanka Connie'ye karşı çok kuralcı davranır ve çoğu şeyi yasaklar. Connie bu yüzden ondan biraz soğumuştur ve çoğu şeyi ondan gizler veya yalan söyler çünkü bunu yapmazsa annesinin Steven'a gitmesini yasaklamasından korkar. Ancak "Kabus Hastanesi" bölümünde Steven'a ne kadar değer verdiğini ve sırf bu yüzden yaptığı şeyleri gizlediğini görünce Priyanka çok üzülür ve Connie'ye değer bir anne olmak için Connie'nin yasaklarını kaldırmış ve Steven ile görüşmesini ne olursa olsun yasaklamayacağına söz vermiştir. Connie ile aralarında sır kalmamasına sevinmiş gözükür.

"Taş Avı" Bölümünde kocasıyla beraber Connie'nin ilk görevinden bir sürü fotoğraf istemişlerdir.

Steven

Priyanka ilk görüşte Steven'ı sevmemiştir ancak Connie ile araları düzeldikten sonra ona daha sıcak bakar ve açık görüşlü olacağını söyler.

Also on FANDOM

Random Wiki