FANDOM

Stub.gif
"Bunu düzeltmelisin!"
Bu makale boştur. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı düzenleyerek katkıda bulunun!

Doug Maheswaran, Connie'nin babasıdır. "Baloncuktaki Dostluk"da bahsedilmiştir, eşi Priyanka ile birliktede ilk olarak "Füzyon Mutfağı"ında görülmüştür.

Görünüş

Bay Maheswaran çoğunlukla koyu renk giyer,Lacivert düğmeli gömlek ve kravat ile birlikte gezer.Soluk lacivert elbise ile ile birlikte pantalon ve ayakkabı giyer .Ayrıca soluk kahverengi yaması olan bir ceket giyer.Ayrıca gözlükte takar.

Kişilik

Bay Mahaswaran, katı ama sevgi dolu bir ebeveyindir. Kısıtlayıcı özelliği, aşırı korumak, Connie'nin özgürlüğüne birazcık engel olmaktadır. Örnek olarak, Connie'nin yüksek trans yağlı yiyecekleri yemesine izin vermemektedir (cips gibi). Kırpaçı Çatlat bölümünde, Connie'nin çörek yememesinden anlaşılmıştır.

Connie'nin babası, annesi gibi fazla endişelidir. Kristal Taşlar'ı garip bulmaktadır. Füzyon Mutfağı bölümünde akşam yemeğinde fazla endişeli ve garip davranmıştır.

Meslek

Özel güvenlik görevlisidir. Ancak Connie ona polis demektedir. Connie geçmişte diğer plajlarda çalıştığını anlatmaktadır. Babasının mesleğinden dolayı sık sık taşınıyor ve arkadaşlıklarını zorlaştırıyor.

İlişkiler

Connie

Bay Mahaswaran, Connie'nin babasıdır ve onu korumaktadır.

Dr. Priyanka Mahaswaran

Eşi olduğu için ilişkileri vardır. Çok benzer kişilikleri vardır.

Greg

Doug, ilk görüşte Greg'i iyi görüşlü ve sorumlu bir ebevyn olarak görmüştür. Greg hava atmak için kiraz kazağını giymiştir. Sonra Doug nasıl biri olduğunu anlamıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki