FANDOM

Tamamla
"Yapılmayan hesaplamada yanlışlık olmaz."
Bu makalenin tamamlanması gerekmektedir. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı tamamlayarak katkıda bulunun!

Connie Maheswaran, Steven Universe'de bir karakterdir. Steven Kuvars Universe'ün en yakın dostudur. İlk olarak Baloncuktaki Dostluk bölümünde görülmüştür.

Görünüş 

Connie koyu tenli ve beline gelen kabarık kahverengi saçlı bir genç kızdır. Belirgin bir burnu, kalın kaşları ve magenta renkli gözlükleri vardır. Steven'dan az olsa da uzundur.

Connie çoğunlukla bir sürü farklı giysi ve elbiseyle görünür. Genel olarak açık mavi, yeşil ve beyaz giysiler giyinir. İlk görünümünde deniz köpüğü renginde bir elbise, şeftali renginde botlar ve plaj şapkası giyinmiştir.

Kişiliği

Connie içine kapanık, meraklı ve akkılıdır. Ailesinin yaşam stiliyle - özellikle babasının - bir yerde uzun süre kalamaz ve uzun süren dostluklar sürdüremez. Bu onun yalnız hissetmesine yol açmıştır. Ailesi aşırı derecede katı ve çocuklarının normal çocuk şeylerini yapmasına izin vermemektedir (çörek veya trans yağlı herhangi bir şeyi yemek gibi). Bu ailesine Steven'ın çekirdek olmayan ailesiyle ilgili yalan söylemesine yol açmıştır.

Connie, Steven'la arkadaş olmanın garip dinamiklerini kabullenmiş ve bunlara alışmıştır. Connie, bazen duygusuz davranabilir. Örneğin Aslan 2: Film'de görüldüğü gibi Steven'ın elini kesmekle ilgili şaka yapabilir. Tenis oynamak ve okumak hobilerindendir. Ayrıca Füzyon Mutfağı ve Kılıcın Üzerine Yemin Etmek'te görüldüğü gibi keman çalar.

Kılıcın Üzerine Yemin Etmek, Connie'nin kılıç kullanırken daha agresif ve özgüvenli yüzünü gösterir. İnci'nin takviyesine karşı umursamaz kısmıda görülür, fakat bu Steven tarafından önlenir. Steven'ın şövalyesi olmaya duyduğu ithaf, ona verdiği önemi gösterir. Bu özgüven patlaması Kabus Hastanesi bölümünde annesinin katı kurallarına karşı çıkarken de görülür.

Özellikleri

  • Silâhşörlük: "Kılıcın Üzerine Yemin Etmek"ten itibaren Connie öğretmeni İnci ile, silâhşörlükte ustalaşmıştır. Steven ve Steven'ın kalkanıyla iş birliği kurmayı başarmıştır.
    Sword

    İnci ile silah kullanmayı öğrenirken Connie.

Füzyonlar

Steven Kuvars Universe ile birleşince Stevonnie'yi oluştururlar. 

İlişkileri

Steven Kuvars Universe

Alone Together 065

Steven ve Connie kucaklaşırken.

Steven Connie'yi ilk seri başlamadan bir yıl önce bir geçit töreninde görmüştür. Bilekliğini düşürdüğünü görüp almıştır ve onu bir daha gördüğünde geri vermek için buzluğunda saklamıştır. Steven, Connie'nin ilk arkadaşıdır. Her ne kadar Connie bazen hayatının Steven'ın hayatına aksi olarak çok "dünyasal" olduğunu düşünsede, güçlü bir arkadaşlıkları vardır ve birbirlerinden karşılıklı hoşlanırlar. Connie, Steven'a önem verdiğini çok kez göstermiştir, özellikle "Her Şeyin Ortaya Çıkışı"'nda görüldüğü gibi onu sürekli iyi olduğundan emin olmak arar. "Kılıcın Üzerine Yemin Etmek"'te ise "onun dünyasının bir parçası" olmak istediğini ve Steven'ı korumak için hayatını bile feda edebileceğini göstermiştir. Bunu daha da kanıtlamak için "Steven'ın Doğum Günü" bölümünde Steven'ın kaç yaşında olursa olsun yanında olacağını söylemiştir.

Kristal Taşlar

Connie Kristal Taşlar ile iyi anlaşır. Kristal Taşlar, "Baloncuktaki Dostluk"'ta Connie ile tanıştıkları için çok mutluydular. "Her Şeyin Ortaya Çıkışı"'nda İnci, Connie Steven'ı ararken insan ilişkilerini anlamadığını söylemiştir, fakat bunu büyük ihtimalle Connie'nin sorusuna cevap vermemek için söylemiştir.

İnci

Steven-Universe-Do-it-for-Him-Her-1280x712

Connie, İnci ile silâhşörlük öğrenirken.

Connie, İnci dışında diğer Taşlar ile uzun bir etkileşimde görülmemiştir. İnci ile Connie öğretmen-öğrenci ilişkisi taşımaktadır. İnci Connie'nin silâhşörlük öğretmeni olup Connie'de İnci'nin öğrencisi olur. Bu bölümde Connie ayrıca Steven'ın yanında savaşmaya ne kadar tutkuyla ilgi duyduğunu göstermiştir, bu İnci'yi neredeyse ağlatmıştır çünkü Connie ve Steven'ın ilişkisi kendisi ve Rose Kuvars ile arasında olan ilişkiyi hatırlatmıştır.