FANDOM

Bu makale the book ile alakalıdır. Bölümü veya arkaplan müziğini arıyor olabilirsiniz.

"Cevap", 6 Eylül'de yayımlanmış olan bir kitaptır. Yakut ve Safir'in hikayesinin, aynı adlı bölümdeki anlatımının alternatifidir.

Açıklama

Sen zaten cevapsın!

Binlerce yıl önce, çok uzaklarda, Taş Anadünyası'nda, yaşayan Yakut ve Safir iki Taş varmış. Taşlardan biri geleceği görebilmesine rağmen, ikiside yollarının nerede buluşacağını tahmin edemedi! Bu hikâye Garnet ile, Kristal Taşlar'ın lideri, ile ve nasıl Dünya'da yaşamaya başladığı ile ilgilidir. Rebecca Sugar, Steven Universe'ün yaratıcısı, bu aşk hikâyesini sıcaklık ve mizah ile anlatmıştır.

Ürün Detayları

  • Yayımlayanlar: Cartoon Network Kitapları
  • Sınıf Seviyesi: İlkokul 3 - Ortaokul 7
  • Yaş Seviyesi: 8 - 12

Karakterler

Trivia

  • Bu kitap Rebecca Sugar'ın erkek arkadaşı olan Ian Jones-Quartey'a adanmıştır.
    • Rebecca daha önceden de Yakut ve Safir'in ilişkisinin Ian ve kendisinin ilişkisinden ilham alındığını söylemiştir, Rebecca Yakut, Ian ise Safir'dir.
  • Bu kitap nadir olsalar bile Safirler'den birden fazla olduğunu onaylamıştır.
  • Rose, Garnet'a kendisiyle ilgili tüm sorularının cevabının zaten kendisi olduğunu söyleyince Garnet, hiç soru soramayacağını düşünmüştür..

Also on FANDOM

Random Wiki