FANDOM

Stub.gif
"Bunu düzeltmelisin!"
Bu makale boştur. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı düzenleyerek katkıda bulunun!

 "Barbara Miller", Sadie'nin annesidir. "Cheeseburger Çanta",bölümünde bahseldilmiş, ilk görünümünü "Aşk Mektupları" bölümünde yardımcı karakter olarak yapmış. "Sadie'nin Şarkısı", bölümünde büyük bir rol oynamıştır.

Görünüş

İşteki Görünümü

Barbara, sakız mavisi bir ceket giyer. Ceketinin üzerinde çalıştığı yerin logosu ve bir çanta vardır. Ayrıca gri-mavi karışımı bir renkte şort ve kahverengi terliklerle uzun beyaz çoraplar giyer.

Kişilik

Barbara, enerjik bir kadındır. "Sadie'nin Şarkısı", bölümünde görüldüğü gibi kendi kızı Sadie'nin başarılı olmasına ve işine kafa takar. Ama farklı yanı ise iyi bir dinleyeciği olmamasıdır.

İlişkiler

Sadie

Barbara, "Sadie'nin Şarkısı" bölümünde görüldüğü gibi kızının başarılı ve güçlü olmasını ister. Ama Sadie genellikle annesiyle hafif tartışmalar yaşar, bu onların anlaşmamasına sebep olur. Bazen Sadie hakkında çok endişeli veya düşünceli davranır, gereksiz ani tepkiler verir. 

Steven Kuvars Universe

Barbara, Steven'i arkadaşı olarak görer. (bkz: Sadie) Sadie'nin Beach-a-Palooza'ya hazırlanmasına yardımcı olmuştur.

Jamie

Fazla ilişkileri olmasada aynı işte çalışırlar.

Also on FANDOM

Random Wiki