FANDOM

Tamamla.gif
"Yapılmayan hesaplamada yanlışlık olmaz."
Bu makalenin tamamlanması gerekmektedir. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı tamamlayarak katkıda bulunun!

Duracak mısın? Anımı bozuyorsun!

—"Ben Annemim"

Akuamarin ilk görünümünü "Babam Sen Misin?" bölümünde yapmış bir Anadünya Taşıdır. Sarı Elmas'a insan varyasyonları getirmek üzere iki tane birleşmiş Topaz ile Dünya'ya gönderilmiştir.

Görünüşü

Akumarin küçük bir taştır. Koyu mavi elbisesinin üstüne mavi bir yelek giymektedir. Yakası beyazdır. Elbisesinin yeleğiyle kapanmamış üst kısmı elmas şeklindedir ve ayrıca bir kravat takıyormuş gibi gözükmesine neden olmaktadır. Ayrıca beyaz bir çift eldiven, beyaz bir tayt, koyu mavi bir çift babet ve bir asaya dönüştürebildiği mavi bir fiyonku vardır. Açık mavi teni, mavi gözleri ve çene uzunluğunda, gök mavisi, kenarları iki üçgene benzeyen saçı vardır. Bir burnu, hatta burun delikleri yoktur. Taşı sol gözünün altındadır ve göz yaşı şeklindedir. Su kanatları kelebek kanatlarına benzer.

Kişiliği

Akuamarin çok patronluk taslayan bir taştır. Topaz'a aşağılayıcı şeyler söylerken ona durmadan emir verip, görevlerinin çoğunu ona yaptırtmıştır. Ayrıca agresifçe oyunbaz olduğu görülmüştür. "Babam Sen Misin?" bölümünde asasıyla Steven'ı bir ağaca fırlatmıştır. Elmas Otoritesi'nin sadık bir taraftarı olmasına rağmen, ona verilen emirleri değiştirmekten ve bir şey istediğinde ona atanan görevi terk etmekten çekinmememektedir.

Akuamarin bir çocuk gibi davranmaktadır ve çok kendini beğenmiştir. Kendisinin herkesden daha iyi olduğuna inanmaktadır. Elmaslar onu Dünya'ya gönderdiği için kendisine "en iyi" demektedir. Ayrıca çok kolay sinirlenir ve işler onun istediği yönde gitmeyince hep söylenmektedir. Çok manipülatif olduğu görülmüştür.

Also on FANDOM

Random Wiki